Jag blir intervjuad B))))))))))

Min kompis Frida skriver ett repotage om bloggar i skolan så hon ville intervjua mig. Självklart ställer man ju upp! Hehe. Här kan ni få läsa lite utav intervjun om ni vill!



Hur kommer det sig att du började blogga?
-Jag började blogga eftersom jag ville inspirera andra unga tjejer och killar. Jag vill vara någon att se upp till, en förebild helt enkelt!
Och det tycker jag att jag har lyckats med!


har du själv fått insperation från någon bloggare ?
- Nej andra bloggare får snarare insperation av mig

Har folk kommit fram till dej och berättat att dom tycker om din blogg ?
- Ohja, dagligen! Eller dom kanske inte direkt säger det men jag kan se det i deras ögon.. de avgudar mig!

Är allt de du skriver i din blogg sanning ?

Ja, jag är en väldigt ärlig prinsessa. harkel. Person menar jag!

varför tror du att de är flest tjejer som bloggar och inte killar ?

Jag vet faktiskt inte vad det är, det har nästan blivit lite stämpel på killar som bloggar. Men jag tror det kan bero på att det finns flera stora kvinnliga bloggare än manliga. Jag vet inte alls många stora manliga bloggare faktiskt!

Du har ju antagit dej ett välgörenhetsjobb nu också, mjukisveckan, berätta om de !

Ja gärna! Mjukisveckan kommer hållas vecka 8 på hälsinggårdsskolan. Meningen är att alla ska gå klädda i chilliga mjukiskläder, använda lite smink och inte tänka så mycket på utsidan. Jag tycker det här är viktigt så självklart vill jag hjälpa till på alla möjliga sätt. Själv kommer jag att gå in mycket starkt för mjukisveckan!

Vad tycker du om dom här skvaller bloggarna (typ falunsbloggen) skulle du kunna skriva en sån blogg ist ?

Jag tycker att dessa så kallade "falubloggar" är helt okej bara det inte går för långt! Jag tycker att det är underhållande läsning och roligt så länge det inte blir elakt. Jag vet inte om jag skulle ha tid att springa runt och jaga på falufolket faktiskt, har redan fullt upp med att själv bli jagad av dom.. alla dessa fans... Men om jag gjorde det hade jag gjort det bättre än alla andra!

Vad tror du att de smartaste sättet att locka läsare på ? hur har du gjort?
Att kommetera andras bloggar mycket är smart. Att försöka ha lite tävlingar, mycket bilder och rolig läsning är ju såklart bra! För mig har det räckt med att bara vara den jag är. Jag antar att jag är ganska fantastisk helt enkelt!

vad skulle du vilja säga till alla fans där ute som skulle vilja skaffa en egen blogg ?
Gör det! Sluta tveka, klipp dig, ta en dusch skaffa en klädstil och en blogg. Det finns en värld som bara väntar på att du ska upptäcka den! Så ta steget!






Förhoppningsvis förstod ni att intervjun inte var så fullt seriös :-) tihih puss gonatt!


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

vem leker du?

känd elller?

jag som bor i falun visste inte ens vem du va?

du & ditt tjejgäng kan stoppa upp något, de är MÅNGA som har mycket emot er..

leker coola & grejer

skriva falubloggar och vågar inte ens stå för att det är NI

alla vet

2010-02-11 @ 19:20:18

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0