en rolig kväll

Ikväll har jag varit på kalas. Precis som felicia så älskar jag ordet. Kalas. Kaaalaaas. Mm!
Det var Sanna som stod för kaaalaaaset. Det var grymt trevligt. God mat, presentöppning (av mig fick hon sötaste BHn) hög musik, dansa runt i underkläderna, ta massor av bilder. Och framförallt, alla var utklädda.
Såå kul! Sanna hade bestämmt innan vad vi alla skulle vara, fast vi andra visste inte vad varandra skulle vara.
Jag skulle i alla fall vara en sexig jävel. Hahahaha. Carro var man, så jävla ful ahahaha. Fanny var rockare (vilket hon dock redan är), felicia var gravid (vilket hon också dock redan är. nejdå där drev jag bara) och roligaste av allt - Tilda var hora. Hahahahahahahahah såååååå kul.

Kvällen var riktigt lyckad och vi har dessutom hittat på den tuffaste dansen. YeAhhH!
Bilder stod inte jag för, men kanske kan jag kopiera från någon annans blogg som vanligt så får ni senare.
Pusspuss ciaOOoOoo.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0