tjohooooo från göteborg.

Shueeeee alla.

Igår: Gymma och sherek 2

Idag: Träningsverk och shopping.


Vaknade imorse av att mina 3, 5 och 7 åriga kusiner kom och sjöng Idas sommarvisa för mig. Very cute. :-)
På förmiddagen var vi i lekparken ganska länge innan vi gick hem och åt pannkakor. Måste bara säga att Vera som är fem år åt fem stycken!!!!!

Sen åkte dom hem och jag, syster, min pappa och mina andra kusiner (dom som vi bor hos) åkte ner till göteborg city. Pappa och kusinerna viktor och jakob tröttnade snart så jag och ottilia gick iväg själva.

Hann inte med alla affärer kan jag ju säga, men det blir mer shopping imorgon. :-)

Dagens köp blev i alla fall en spetströja från Rut m.fl, paljettlinne och blanka leggins. Fler i morgon!

Har inga nya bilder här, men hörs sen nån gång. Pusspusspuss.



felicia som jag saknar väldigt mycket. saknar även alla ni andra såklarre, men felicia är väldigt okontaktbar där hon nu befinner sig..


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0