bortgjord på sexualkunskapen.

Hejhejhej!

Inget speciellt att berätta om dagen förrutom två saker.
Det första: Jag gjorde bort mig på sexualkunskapen.

Läraren: Varför kan till exempel inte två fem åringar ha sex?
Jag: Killen har väl lite svårt att få upp den i den åldern!
Klassen: hahahaha

Men tydligen är det så att killar redan från födseln kan få upp den. Attans, men man lär sig något nytt varje dag.

Lite senare sitter jag och mumlar på med Fanny och hör inte riktigt det som läraren säger.

Läraren: Varför sitter pungen utanför kroppen?
Jag: För att den liksom.. Vill in i någon annans kropp.
Klassen: HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!

Jag lärde mig även här något nytt: LYSSNA INNAN DU ÖPPNAR MUNNEN, KLARA! Jag trodde frågan handlade om.. snoppen, men den handlade visst om .. hela paketet.      uups.
Riktigt pinsamt kan jag säga. Men jag är ju Klara, alltså, jag är van. Jag överlever! ;)

Det andra: JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB :D:D:D Jag kommer vara rik den här sommaren! YAYYH :D Åååh vad glad jag blev!

Hoppas ni haft en bra dag friends!
s-m-e-k.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: E L V I R A

svar; om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte riktigt... jag köpte den för ungefär två år sen i paris, men min moster kellybiddle.se köpte den förra året i sverige.. :) KRAM

2009-05-18 @ 20:28:18
URL: http://ehlvira.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Anonym

HUR FICK DU DET JOBBET KLARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

2009-05-18 @ 20:34:46
URL: http://sannaericson.blogg.se/
Denna kommentar skrev: SANNA

HUR FICK DU DET JOBBET KLARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

2009-05-18 @ 20:36:55
URL: http://sannaericson.blogg.se/
Denna kommentar skrev: marika

hahah, du lyckas då me allt! XD me du är älskad :) å puss på den fina bloggen du lyckats få til, avis!! :)<3


Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0