Devote?

Funderar på att skaffa devote.se istället för blogg.se? Jag vetinte! Får fundera vidare :P
Har gjort en provblogg på devote som ni hittar under namnet www.fannygillarhamstrar.devote.se det blir ett annat namn om jag bestämmer mig för att blogga från devote. i think (; Har inte skrivit eller gjort något på den än så det är inget värt att kolla på..

Kvällen var jag hos nora med nora såklart då, samira, caroline, jullan och emma. Tack för en myse kväll!

Och så vill jag säga YES! Kevin är kvar i idol. Vem tror du vinner idol 2008? Kommentera om du har lust.
Jag säger bara hejdå alice, kul att du kom så långt.. :)

Ha det godis! <3

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0