Jag är odödlig tills motsatsen bevisats.

Ikväll har jag kommit underfund med två saker.
 
Det första är att jag, som rubriken talar om, är odödlig tills motsatsen bevisats.
 
Det andra är att livet innehåller så få så kallade Positiva överraskningar. Eller är det bara så jag känner just nu?, jag vet inte.
Jag har svårt att sätta ord på mina känslor, för de senaste dagarna har tankar kring än det ena än det andra gått på högvarv. Känslan av att jag har ett garnnystan i huvudet. Det är mycket som är jobbigt, men samtidigt mycket som är bra. Det som är bra är dock lätt att glömma när tankarna är i ständig rörelse. Kom bara att tänka på det, när mycket går snett skulle väl livet kunna överraska positivt, istället för att ge en motvind?
 
Klara, sluta vara en jävla pessimist. Over and out.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0