kph update:

Nu har mitt internet i lægenheten tagit slut, min mobil funkar knappt och førøvrigt har jag ændå inte 3g. Tur att jag ændå inte bloggar lol.
Livet leker væl vidare så att sæga. Bæsta Felicia har hælsat på, bæsta førøldrarna likaså och fær en timme sedan vinkade jag hejdå till bæsta Matilda. Tænk att jag har sådana mænniskor omkring mig, fastæn jag flyr 9 timmars tågresa bort så kommer de ændå och hælsar på. God bless'em all.
Just nu længtar jag ihjæl mig till næsta løn, Køpenhamn har sådan sjuk shopping att erbjuda. Och bra nattliv, bra restauranger och en høgre valutakurs. Kort sagt, pengar går åt. Och tjænas! Just nu sitter jag på jobbet och anvænder datorn, dærav alla danska bokstæver. Ska jobba nattskift idag, imorgon och flera nætter næsta vecka vilket passar mig utmærkt, mer pengar mindre festande haha.
 
Tar massor av bilder och har på mig schyssta klæder, har ju allt material som behøvs før en superblogg, men det verkar ju inte bli något av. Kanske i framtiden, det visar sig væl.
 
Vi hørs.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Samira

Nämen vad kul! Tack! :-) Livet är väldigt bra! Hoppas du mår bra och lever livet i Danmark. Kraaam

2013-10-23 @ 21:33:38
URL: http://kraftsamira.blogg.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0