alltså varför bloggar jag ens

Okej.

Seriöst?

Jag börjar blogga smått igen. Jag försöker ge er det ni vill ha - jag försöker l e v e r e r a .
Ändå har jag typ färre läsare idag än under det så kallade uppehållet. Känner såhär om det: o_O
Idag har jag ju i riktig blogganda lagt upp bilder på nya kläder.... hahaha så jävla tråkigt?!


Nej ska vi ta ett inlägg om sånt ni vill veta istället?!

Life goes on och i morgon är det helg. Jag håller mina tummar för att Philip ska lämna Stockholm över helgen eftersom jag gått runt och saknat han jättemycket senaste dagarna. Annars ska jag hur som helst jobba i helgen, så kom och köp våra nya goda wraps!!

Förra helgen så var det min och Sofias helg. Och vilken helg sen! Hela helgen kändes som en enda jättelång utekväll. Denna utekväll började på fredagen med grillat, vin och ett trevligt gäng hos Sofia. Sedan åkte jag och Sofia ner till city och gjorde så att säga gatorna osäkra. Träffade gamla och nya vänner som bjöd på gin & tonic och bra snack. Vi tackade och tog emot och efterfestade sedan ihop med dom. Grymt!

På lördagen jobbade jag. På kvällen var jag på dejt. Vi åt gott osv! Senare träffade jag Sofia och vi fortsatte vår långa utekväll. Nu med förfest, krogen och sedan efterfest igen.
Sedan var det söndag och verkligheten hann ikapp.


Och nu är det snart fredag igen!

Vad säger ni om detta detaljrika inlägget?!? heja heja.

kramis. *blink och puss*

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0