*skippar rubriken*

Hej!





Här sitter jag och ba' myser.






Idag är planerna att städa på rummet till att börja med. Sen ska jag packa min nya kappsäck (rygga i skinn jag köpte 2hand igår) med träningskläder och åka och gymma/springa på bandet osv på friskis. Se om det är värt att köpa ett kort tyyyp.
Känns som att bara en av dessa två punkter kommer bli avklarade, får se vad det blir...? *spänning*

Jenny har nu åkt tillbaka till KGA, tack för denna gång! Shopping, fest och en massa snack har hunnits med. Kul att träffa tjejen alltså!!
Nu är det dags att sätta på mig prinsesskronan och påbörja dagen! Ha en bra söndag readers!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0