lördag och tröja



Hade en perfekt fredag, hela dagen. Bra skoldag, fika med fina Johanna och en superkväll med superSofia. Verkligen en underbar dag, på det där enkla sättet. Inget pangfest, romantisk dejt eller extraordinärt utan bara en vanlig dag som var extra bra.

Idag är det lördag. Jag och Sofia åt god frukost med hennes mamma innan vi spenderade några timmar på stan. Fick saker och ting gjorda!
Ikväll ska jag träffa mina andra vänner, klä upp mig och dansa. Eller så ska jag vara hemma med mamma och pappa, jag har inte bestämt mig än. Hoppas ni får en mycket bra fortsatt helg. Puss och kram!


(Tröja/MatildaSkärp/GinaJeans/CheapMonday)

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Jonna & Ida

svar: Ämen due! TACK.

Älskar din chilliga stajl asså.

Inget smink och sen de där röda läpparna som ploppar fram. Prima /j

2012-01-30 @ 18:07:24
URL: http://theview.devote.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0