konstig bild/helg/hår




Jättekonstigt bild. Ser lite ut som en ganska ful 45 + fast samtidigt har jag supersnygga läppar vilket höjer bilden avsevärt. Tänk om pussmunnen kunde se ut sådär jämnt? Det ni, det hade varit något!


Sitter och funderar över helgen, som kommer bli grym.
Problemet är bara att den är en eller två dagar för kort. Har så mycket jag vill hinna göra men så få dagar på mig. Lördag kommer hur som helst bli superroligt tror jag. Längtar efter att klä upp och sminka mig så jag blir mitt snyggaste jag. Orkar aldrig sminka mig för skolan, lite puder på sin höjd. Och rött läppstift då. Borde kanske börja tänka mer på utsidan... det är ju trots allt den som räknas, som hanapee skulle säga.

Dessutom har jag slutat borstat håret. I morse rev jag dock lite i det med borsten för att kunna ha håret i mittbena. Och i lördags borstade jag det helt och hållet, första gången på kanske en eller två månader..? Det såg ovant och konstigt ut. Såg lite ut som ett barn. Så oborstat hår alltså. Jag har blivit ett trash.. Men Sofia säger att det passar mig, att jag är snygg i tovigt hår som ba' ligger där. Skönt att höra. Hon är fin hon, Sofia.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0