jäkla textinlägg + musikberoende + fulhet

Dagen hittills har jag varit ute på en promenad samt lyssnat på musik. Från stunden jag vaknade och fortfarande. Oskar Linnros, Daniel Adams-Ray, båda två i en skön kombo (snook) och ny favoriten SBTRKT. Jag har nog blivit smått beroende av musik tror jag.

Anyway. Vad mycket jobbiga, flummiga textinlägg jag skrivit på sista tiden? Hmm. Men grejen är ju att jag går runt i fulkläder, fulofixad och med fulhår hela dagarna. = Inga outfit- eller nice egopics att l-e-v-e-r-e-r-a. Men i morgon bröjar skolan och då ska jag väl ta tag i mig själv antar jag.

Börjar redan idag förresten, med att ta tag i mig själv. Ska åka och träna! Gymma till och med. Den ni!
Later

Ofta jag varit så här fräsh/söt/snygg?
Känns sjukt far away dagar som denna. Grått väder, grå klara. Lite så.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Melinda

vacker chej!

2012-02-05 @ 00:47:50
URL: http://meellee.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0