instagram gjorde mig snygg

lyssnat på oskar linnors senaste timmarna. bra musik när man tänker, och jag har tänkt på en massa. människor jag glömt, människor jag saknar och människor jag insett att jag kan vara utan. tänkt på att jag vill åka bort, kom på att det ska jag på påsklovet. känns långt. tänkt på saker jag ska ändra, allt från rummet till matvanor, osv.

På tisdag börjar skolan. Jag vet inte vad det finns att säga om det. Skönt med en anledning att klä på sig om dagarna, ni vet? Och med fasta mattider så man inte går och småäter en massa hela tiden.
I övrigt så.. passar lov mig väldigt bra. Somnar inte innan två - oftast senare, går inte upp innan elva - oftast senare.
Jag har varit med mina kompisar, varit på roliga fester och dansat mig varm under nätterna, ätit en massa onyttigt, inte tränat, brännt pengar, klätt mig för tunnt, kramats, sovit sked, lekt med mina julklappar. Precis som man ska när det är jullov.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0