stackars stackars klaaaa

Hej readers!

Idag lider jag av mensverk. Ofta det är *t0 muCh inFoRMatiOn*? Blir ni äcklade? Sådär så att ni gör en äcklad grimas och klickar på kryss för bloggen? I så fall ber jag om ursäkt, kryssa inte, snälla!

I alla fall. Skulle må bra av att ha någon som tyckte synd om mig och köpte choklad. Kanske läste högt ur en bok eller slog på en film... Strök mig över håret och sa "Ssshhh...sh.. Det blir bra igen... Det är bara dina dumma äggstockar som vrider om sig där inne. Shhshhshh..... Såja såja.".

Dessvärre är jag ensam hemma, har ingen choklad och nutellan är slut. Jag har kort sagt ALL anledning att tycka synd om mig själv. Tror jag ska poppa popcorn?!
Hoppas det är bättre med er än med stackars, stackars, lilla mig. Om inte, poppa lite popcorn ni också!
Puss och kramiz

pic.twitter.com/RiysdYYo
*läser högt för mig själv eftersom ingen annan gör det*

Kommentarer
Denna kommentar skrev: eliza forsaeus

haha älskar hur du skriver!!

2012-02-27 @ 22:24:15

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0