njuta


Lite instagram och lite paint, men så här ser jag ut just nu.


Igår var jag med Martin. Det var roligt. Jag skrattade så jag fick tårar i ögonen, det var längesen jag gjorde det sist. Idag gick jag upp tidigt och åt en riktigt fin frukost; många koppar kaffe, apelsinjuice, macka, äggröra.. U name it. Och så ännu en kopp kaffe och ett fantastiskt wienerbröd med choklad efteråt. Pappa kallade mig för en riktig livsnjutare, och det hade han nog rätt i.

Dagen kommer bjuda på fortsatt livsnjuteri. Städar fint på rummet till mysig musik just nu och ikväll ska jag äta hemma hos Sofia för att sedan sminka upp oss för att gå ut och dansa. Jag längtar!

Ha en underbar dag ni alla. Puss och kram

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0