fashionkla

Idag färgade jag topparna blåa.... Läskigt. Ganska coolt också. Vill inte ge bilder förens jag har några bra att visa upp, kanske ska ta en egopic eller två till i morgon eller så.
Anledningen att jag vågat mig på detta är "visningen" jag ska gå i helgen. Ljusat upp hela håret och blåa toppar. Jag är tUfF. Och fAsHion.


I övrigt dör jag lite inombords av att inte kunna lyssna på maskinen fem gånger om dagen längre. Vill bara ha en ny iPhone nuuuuuuuuu.

I övrigt två är att Fancy idag fixade körkort. Wow, och grattis!!

Att  åka bil med Fancy var kanonkul. Jag ger det fyra av fem möjliga brödtoasts!





Hejdå amigos.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0