svar på min största hemliz

Anonym om nödvändigt:

vad har du gjort på hakan?

Svar: Ja, hakan ja. Lite pinsamt. Den får jag mycket frågor om vilket är förståligt eftersom jag gått med plåster senaste månaden hehe. Tänkte att vi drar hak-storyn i bilder, skojigast så hihi.


jag chillade på en fezt.


senare samma kväll.

med höjt mod skulle jag imponera sen på en snygg kille som hette Albin genom att öppna hans flaska.
.....Med tänderna.
Men något gick snett.

Strax därefter.

Så jag och min vän Krill (hon på bilden ovan, lägg märke till att hennes arm också är blodig.) bestämde oss för att ta en tur till sjukhuset. "BRB ska till akuten och sy" sade vi och gick.


Väl utanför sjukhuset satte vi kameran på självutlösning för att föreviga stunden.


Väl inne på sjukhuset gjorde vi en FB-uplode för att föreviga stunden lite till.

Sen fick jag tid för att sy morgonen därpå.

Tre stygn och plåster i två månader - that's the story!


Hoppas du blev nöjd med ditt svar!


Kommentarer
Denna kommentar skrev: S

För det första AAAAAJ!



SV: Vi hade det SJUKTBRA!!!! Hihih, helt klart det bästa jag gjort i mitt liv! Hihi, jag är glad för det och jag uppskattar det :-D



Hoppas din haka blir bra snart!! puss

2011-09-21 @ 02:23:44
URL: http://kraftsamira.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0