fredags/lördags









Fredagskvällen... En helt otroligt god fikabuffé hemma hos Sofia i sällskap med trevliga tjejer. Tema rosa, och jag och Sofia matchade ganska snyggt i rosa finklänningar. Senare kom det även några till och några drog men kort sagt slutade det med en väldigt lyckad kväll/natt och jag sov kvar hos fiffi. Morgonen fortsatte bra, frukost på bästa möjliga sätt med kladdkaka i sängen.

Lördagskvällen spenderades hemma hos Andersson med fina kompisar och supergod middag. Tre olika sorters paj, inte illa! En lugn, skön och mycket trevlig kväll.

Åh vilken bra helg jag haft, helt perfekt!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0