det där med dans


onödig bild, fick vara med för att jag såg brun ut. och för att min höger hand såg jättestor ut!!

wow den där klara har verkligen blondt, liksom levande, drömhår..

och shit... kolla vad långt det är.. omg.

Tyckte bilderna var lite.. Dansiga? Så dom fick vara med. Tråkigt med ett bildlöst inlägg.

Jo. Det där med dans!
Den här terminen var det meningen att jag bara skulle dansa tre olika danser, alltså bara dansa tre gånger i veckan. Kändes sådär. Men ändå bra eftersom jag vill hinna med annat osv osv. Men idag när vi skulle betala danserna slutade det ändå med två danser till. Så nu blev det fem danser den här terminen igen. Fytusan, det känns ju skitbra!!!

Måndag: Modern dans
Tisdag: Jazz/show
Torsdag: Ragga dancehall
Söndag: Klassisk balett och sedan disco.

Nu blev det ju sådär mycket ändå.. Men vet ni vad. Träning och då speciellt dans är det roligaste jag vet, lika bra att köra på. Åh vad taggad jag är för den här terminen nu!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0