att springa ute i friska luften

Var ute och sprang, 7 kilometer vilket tog exaaakt 41,01 minuter. Bra jobbat Klaris!

Skrev jag just "Bra jobbat Klaris!"? Alltså berömde mig själv, i tredje person? Och kallade mig själv för Klaris? Nej fysjutton så töntigt. Aldrig med, Klaris! (hehe)

I alla fall, skönt med träning, och lägger man ihop detta med de cirka två km jag sprang tidigare idag så har jag sprungit ungefär 9 kilometer idag. Lite mindre tror jag dock, men ändå good work.

Att springa i ute friska luften var skönt och bra, alltså får det fyra av fem brödtoasters. Kanonkul!





Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

yäy, klara är igång med bloggandet igen! :D

2011-10-31 @ 21:57:17

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0