sliten morsa eller sexig puma?

När jag kollar mig i spegeln på morgonen tänker jag alltid "Äsch, jag ser ju ganska bra ut ändå. Inte behöver jag något smink inte!". Dock är denna lilla tanke mest en ursäkt på grund av lathet, en ursäkt för att inte sminka mig.
Sen kommer jag till skolan, på lunchrasten ser jag mig i spegeln och jävlar, vad jag ser SLITEN ut.
Som en trött morsa! En morsa - fast inte en milf.

Ska man orka bry sig hur man ser ut i skolan tillräckligt för att använda smink varje dag eller ska jag helt enkelt fortsätta go natrual? 

Sliten men naturlig hockeymorsa och eller sexig men sminkad puma?






Kommentarer
Denna kommentar skrev: juliaaaa

du är lika snygg osminkad som sminkad klara!!!

2011-11-15 @ 17:01:11
URL: http://juliatarndal.blogg.se/
Denna kommentar skrev: ida

sliten hockeymorsa säger jag, sprid trenden!

2011-11-15 @ 18:08:07
URL: http://TheView.devote.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0