mina femtio trogna läsare

Alltså, jag älskar när någon på en fest kommer fram till mig och ba' "ey jag läser din blogg, fan vad bra det där inlägget om.... var!!". Dom gångerna känner jag mig som världens stjärnbloggare och glömmer genast att jag bara har typ femtio trogna följare. Åh kärlek till er, mina 50 trogna!


Igår då. Egentligen hade det kunnat vara en superbra kväll, men alltid är det ju något. Men bara man tar tag i saker och ting så löser sig det mesta. Så idag har jag ägnat dagen åt att ta tag i dessa saker. Och plötsligt kändes allt så mycket bättre! wii. Jag ska visa er bilder från igår, mycket fint material att erbjuda mm mm *gnuggar händerna mot varandra som en försäljare*



tittut

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0