Min dag i punkter

- Vaknade bredvid Matilda för andra morgonen i sträck, vi sov gott men båda hade orakade ben. Hatar känslan när man ligger och drar benen mot varandra så är dom stubb, uuh.

- Sprang ner till stan, jag skulle på synundersökning. Fick bekräftat att jag är blind. I övrigt var vi (Jag och Matilda) på specsavers i en och en halv timme!!? Har köpt två par glasögon.

- Hade otvättat hår eftersom Matilda blev sur när jag bekände att jag tvättar håret varje dag. Hon sa att det inte växer då, så idag hade jag inte tvättat det på typ tre dagar efter hennes uttalande, uääää.

- Tvättade håret. Länge och väl. Använde GLISS. Mmh!

- Gofika hos Dahle med tjejerna, superduper mys! Slipade planerna inför helgen.

- NU ska jag städa mitt rum och packa inför Stockholm dit jag ska i morgon - fredag med mamma och mormor. Hänga på white room, green room och vårt hotel room antar jag. Co0l.


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Matilda

Kul att jag lät som värsta äcklet i dehär inlägget. Hehe

2011-11-02 @ 22:09:10

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0