bigamist förhållanden, fester och love actually

Jag hade tänk ta det lugnt ikväll. Det tänker jag ganska ofta att jag ska. Men sen slår det mig, att varför?!

Det är ju jättetråkigt.

Visst ni som har ett förhållande, det är säkert en superbra fredagskväll att äta godis, titta på love actually och pussas. Men jag ser inte riktigt någon anledning till varför jag ska vara hemma. Slösurfa vid datorn? Nja. Se någon dålig film som går på femman? Nja. Tröstäta massvis med onyttigheter för att jag har tråkigt? Nja.

Och av den anledningen har det inte varit många hemmakvällar nu på senaste. Men sånt går som allt annat i perioder, ibland kan jag verkligen känna för hemmakvällar helg efter helg men nej, så känner jag inte just nu.

Är bjuden på födelsedagsfest. Funderar på om man borde köpa med sig en present kanske? Vet dock inte vad. Får se. Ska vara med Matilda och Felicia får se om vi drar iväg på festen eller inte.
Kanske slutar med att vi köper godis, drar på Love Actually och pussas? Och innan helgen är slut kommer alla tre ut ur garderoben som lesbiska och vi inleder ett lesbiskt bigamist-förhållande?

Nej det blir nog den där festen istället.
Ha en bra kväll zoetizar!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0