1:a advent/hunden cajsa

Fiffi ringde och önskade glad första advent.
Det är ju så att man blir varm i hjärtat?! Så himla sött. Hemma i mitt crib har vi inte ens satt upp ljusstakarna. Eller tomtarna eller LED-belysningen. Vi ska dock ta tag i det idag.

Min helg har varit bra! Rolig, mysig, trevlig, feztlig, osv osv. Hunnit med att träffa två bästisar, andra omtyckta människor, kusiner, farbror med fru, hunden Cajsa, familjen och lite sådär. Känns mycket bra!

Matilda och Felicia sov ju hos mig i fredags. Älskar att ha kompisar som sover över.
Min säng är för stor för en person, nästan för stor för två också egentligen? Sover som bäst när jag har någon med mig *fNizZ*.
Matilda är nog den som mest sovit bredvid mig, hon har liksom sin sida på sängen och jag har min. Sen möts vi i mitten i en mysig skedställning. Hon har till och med sin egen tandborste här!! Nu är det bara att byta nycklar och byta ringar, sen har jag hela inne. heheheheh


Glad första advent alla nissar och bloggläsare!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0