Prinsessa

Johanna ser ut som en prinsessa när hon sover. Wow alltså, jag vill också ha meterlångt hår..
Bilden tagen igårkväll.

God morgon! Efter en mysig kväll/natt/morgon med Johanna har hon nu åkt hem. Går kvällen såg vi film med några andra kompisar och sedan somnade vi runt halv fyra kanske? Coolt..!
Igår, innan jag var med Johanna, så var jag och familjen hemma hos mormor som fyllde år. Vi fick jätte god mat, god efterrätt och det var kul att träffa släkten. Älskar att vara hemma hos mormor och morfar!
Jag ska fixa med några andra blogginlägg innan allvaret börjar - idag måste jag plugga. Suck...
Ha en bra söndag och njut av sista lediga dagen. Pusspuss

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0