desperata husfruar

Hej! Jag kom hem från dansen för några minuter sen. Gick bra och var kul. Kul, inte jätte roligt. Sedan jag började träna disco så är ingenting jätte roligt i jämförelse, för disco är banne mig det roligaste jag någonsin hållt på med. Söndagens lektion gör i princip hela veckan.
-
Om en liten stund, närmare bestämt 30 minuter så är det säsongspremiär för Desperate Housewifes.
Vad roligt!! Det är verkligen en grym serie men tyvärr missade jag hela förra säsongen eftersom det krockade med träning. Men jag tänker titta ändå. Det är ju för bra!
Eftersom det är tisdag så har mamma köpt semla till oss. Förra året åt vi semla varje tisdag hela mars i princip. Men nu har jag ju börjat mitt nyttigare liv? Men semlan är redan inköpt och jag tänker inte göra mamma ledsen genom att vara nyttig.
Jag tänker äta min semla och jag tänker njuta.
Puss och kram!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Johanna

Ååh tack Klara! kramkram (:

2011-03-16 @ 08:38:41
URL: http://johannahellstrom.devote.se
Denna kommentar skrev: anonym

Disco?



Dog inte det ut på 70-talet?



När får vi se lite bilder på detta discodansande?



http://www.youtube.com/watch?v=ybXrrTX3LuI



Akta dig för kristallkulan bara....hahhahha

2011-03-16 @ 13:38:32
Denna kommentar skrev: anonym

Disco?



Dog inte det ut på 70-talet?



När får vi se lite bilder på detta discodansande?



http://www.youtube.com/watch?v=ybXrrTX3LuI



Akta dig för kristallkulan bara....hahhahha

2011-03-16 @ 13:39:24

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0