never ending träningsverk


jag och min favvo


Min träningsverk hinner aldrig riktigt gå över innan den byggs upp igen. Dans, disco, söndag. Träningsverken efteråt = Extrem. Dans måndag = fortsätter bygga på den redan extrema träningsverken. Dans tisdag, ja ni kan ju gissa själva. Vilar onsdag men sen torsdag dansar jag igen. Och sen börjar det om.
Söndag, måndag, tisdag, torsdag. Och så kör jag dubbla danspass på antingen måndagar eller torsdagar. Men men, jag gör det jag tycker om så jag klagar inte.
Skönt med träningsverk på så sätt att man känner att det händer lite också.

Nu ska jag ta en dusch innan jag går och lägger mig. Kanske kollar på en film i sängen. Har fått lite filmer i datorn idag, tack för dom Alice!

Puss och kram


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0