Ett steg närmre

Då har man måndag avklarad då och vi går en dag närmare sommarlov. Jaja, vi alla måste väl få hitta våra sätt att peppa oss att fortsätta? Sommaren är verkligen det som får mig kämpa på. Och alla roliga danslektioner jag har framför mig. Ikväll står streetjazz på schemat.


Bild från 9:ans skolavslutning. Minns att jag var både så fylld av lycka och sorg! Lyckan över att ha en lång och härlig sommar framför mig. Sorgsen för att klassen för sista gången var samlad och nu skulle splittras.

(Lägg dessutom märke till att mitt hår är lite gult i botten.. Hade inte så långt innan gjort en riktigt misslyckad hemma färgning, haha. Fick en akuttid hos Felicias mamma, men ni skulle sett hur det såg ut innan. Herre gud!)

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Sofia

så sant så sant klara, man måste nog prova dom och fundera lääänge innan man slår till på ett par!

2011-01-18 @ 23:08:43
URL: http://sofiagustafssons.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0