bränna lite pengar

Ibland glömmer jag bort att kontot inte är otömligt. Idag hade jag bara tänkt kika lite på stan i typ en halv timme men det slutade med att jag brännde 600 cashes som Cew skulle sagt. Bra saker var det i alla fall! Ljuslyktor till rummet att hänga i fönstret, ett halsband och en jätte fin kofta. Mycket för pengarna!

Nu sitter jag och väntar på mat, det blir pappas pannkakor. Och jag lovar, dom är sjukt goda!
När jag fyller år ska jag önska mig en stor pannkakstårta till middag. Åh, 6 månader kvar men det vattnas redan i munnen.

Nu ska jag göra som biet och sticka (hehehe jätte torrt) hejdååå!


Här får ni en jätte gammal bild på mig och några av mina bryshor.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0