ännu en dag i backen

Idag var jag i backen igen. Med Johanna, Jenny och Jasmin (de tre j:en skulle man kunna säga!!). Jag åkte både slalom och snowboard idag. Snowboard var jag inte bra på, men provade en stund och det var ganska kul vilket är huvudsaken! Stukade också tummen när jag ramlade på railen, men men vad ska man göra.


en skidbild från förra året. nu mera är min skid-outfit vit och rosa. hurra

I morgon ska jag ut på äventyr!
 
Vid tolvtiden åker jag till Karlskoga för att hälsa på min vän Jenny. Ska tillbringa torsdag - söndag där. Ska bli supertrevligt att träffa tösen igen, var nästan ett år sedan sist. Finns en stor risk att uppdateringen blir lite halvdan när jag är där, men vi får se.
Jag och Jenny träffades på ett lite roligt sett faktiskt! Vi var båda tolv år och med i ett tvprogram som hette "Energikampen" och vi tävlade i olika lag. Lite kul faktiskt haha!

Nu ska jag packa, duscha och slutligen se på desperate housewifes - ja, jag är fast!
Ha det så bra, puss och kram.



Bild från inspeliningen där jag och Jenny träffades.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0