Vägen till mannens hjärta går genom magen

Vägen till mannens hjärta går genom magen, så istället för att köpa presenter till pappa så bakade jag hallonrulltårta och lagade pasta carbonara till middag. Det blev gott! Och grymt bra för plånboken.
Jag har haft ett långt samtal med min käraste Felicia alldeles nyss. Det var nästan två veckor sedan vi sågs. Sorgligt. Men det är så mycket i vardagen så utanför skola och träning hinner jag knappt träffa vännerna. Det är träning, plugg, jobb och vila. Om jag ska få in "play dates" bland allt det där kommer jag aldrig hinna sova istället. Nej, vännerna får jag träffa på helgerna. Tyvärr.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig. Sov gott. Puss!




med dig finaste gumman mår jag som bäst. Du får mig alltid på bättre tankar och bättre humör.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

Väldigt fin sista bild men du och din kompis ser lite överförfriskade ut.....hoppas pappa inte ser ölburken.



hahahhahahhah



http://www.youtube.com/watch?v=xZGgyJrruCo

2011-02-09 @ 00:47:39

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0