två grymma bilder och text


Haha suck.. Vilka riktigt dåliga bilder!
Idag var jag på stan med Johanna. Vi åt lunch på waynes, kollade i affärer, jag gjorde tre inköp, vi gjorde ett besök hos piercaren (hihihihi resultat komme ri morgon tiieep) och vi fikade. Sedan åkte vi hem till mig, gjorde oss vackra och sedan vidare till Sofia. Där hade vi, ett gäng tjejer, en jätte trevlig kväll! Sofia är allt en riktig stjärna i köket.
En superbra dag och början på lovet har jag haft. Nu ska jag få lite välbehövd sömn. God natt!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: johanna björkman

fin bild....... hahah !

2011-02-26 @ 15:12:12
URL: http://johannabjorkmans.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0