Jenka, tjejen som alltid får hänka

jennylinnea
klicka på länken för att komma till hennes blogg!

Den här coola tjejen kan jag stolt berätta att jag känner. Och mer än så! Hon är faktiskt en av mina närmsta och bästa vänner. Jenny, Jenka, Jenk. "The one and only".
Idag fyller hon år och blir, slutligen, lika gammal som resten av oss. 16 år, härligt tjejen! På lördag blir det kalas hos henne, och förväntningarna är höga. För när Jenny bjuder på något - middag, filmkväll eller bara sällskap, blir det alltid så himla bra.

Grattis kära, fina och vackra vän. Ha en riktigt bra dag och så ses vi på lördag!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Jenk

Åh tack klara för ett sånt fint inlägg!!! Dig kan man alltid räkna med och du är entoppen tjej, glöm aldrig det :-) PUSS

2011-02-02 @ 16:10:22

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0