godnatt torsdag



Dålig bloggning idag, men jag håller som sagt på med ett lite större inlägg som kommer upp kanske i morgon.

Dagen idag har varit bra! Frisluftsdag och några timmar senare hade jag balett. Det är verkligen roligt! Efter det hade jag jazzshow. Också kul, såklart. Nu ska jag prata lite med mamma innan jag hoppar in i duschen för att sedan gå och lägga mig. I morgon är det fredag. Och jag har sovmorgon. Kan det vara så mycket bättre? Underbart verkligen!
Hoppas att Sofia är frisk i morgon så man får träffa henne innan det blir helg, krya på dig kära du.

Sov gott allesammans. Pusspuss

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0