favoritprodukter

Har ju berättat om mitt favoritläppglans från Make Up store för några dagar sedan och tänkte nu visa två andra produkter jag gillar starkt.
Sminkborttagning och värmande ansiktsmask, båda från The Body Shop.





Sminkborttagningen
är nog den bästa jag haft. Den är mjuk och skön i konsistensen och tar bort sminket väldigt bra! Passar min hy perfekt eftersom den känns återfuktande utan att vara oljig. Kostar 175 :-
Värmemasken är verkligen superskön! Ganska tjock i konsistensen, lite lermask över den. När man smörjt på den värmer den i ansiktet och öppnar porerna. Jag känner mig alltid jätte fräsh efteråt! Ca 165 :-

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0