Bingo Rimér / planer för morgondagen

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sedan välja ut kläder inför i morgon (skönt att slippa stressa med det på morgonen), sätta på mig min mjuka morgonrock och skriva en uppsats. Haha jag vet, bra prioritering med uppsatsen sist... Sedan ska jag gå och lägga mig och läsa "En flickfotografs bekännelser" av Bingo Rimér. Kan rekommendera den boken. Han har levt ett galet liv om man säger så.

I morgon har jag (ovanligt nog - not) ett ganska fullt schema. Efter skolan ska jag äntligen klippa och slinga håret. Ska prova en ny frissör så jag kan erkänna att jag är lite nervös. Men det ska bli så himla härligt att vara fräsh i håret. + Att jag älskar när någon tvättar håret på en. Några timmar efter det ska jag åka hem till Johanna på en middag med lite fina tjejer. Ska bli så himla trevligt, har verkligen sett fram emot det hela veckan!

Sov gott kära ni.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0