random textinlägg och carpe diem

Jag orkar inte med den stora mödan med att koppla ihop kameran med datorn och föra in bilder i datorn. Och där har ni svaret på varför denna blogg på senaste tiden mest består av random textinlägg utan bilder.


Sitter och pratar med Matilda.
Vi röker Marlboro och dricker rött. Pratar om livet, att fånga dagen, döda poeter och konst.
Jag är klädd i svart. Svart polotröja och ett par kostymbyxor jag köpt secondhand någongång, någonstans. Jag har ringar under ögonen och håret är risigt. Jag tar ett djupt bloss av min cigarett, lutar huvudet bakåt och andas ut, långsamt.
Matildas hand hon håller cigaretten med skakar lite när hon för den mot munnen. "Fan... Det är fanimig dags för revolt.." Säger hon med hes röst samtidigt som hon andas ut cigarettröken.


Nej. Vi pratar på skype. Pratar om killar, planer för lovet, fester och sex. Jag är klädd i leggings och en BH jag får snygga bröst i. Men ovanstående text lät intressantare, eller hur? Antar att mitt liv inte är så intressant just nu helt enkelt. Och inte blir det bättre, och inte får jag mer historier, av att sitta kvar framför datorn. Nu går jag ut på en springtur och påbörjar på så sätt den här dagen!



God morgon!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0