ett sånt där tråkigt inlägg om min dag.

Glad Lucia, vänner!

Hoppas ni har haft en mysig dag. Min dag har varit blandad. Fortfarande väldigt nere i mellan åt, livet är inte lätt ibland men dagen har också varit jättebra många stunder. Var på en väldigt härlig luciakväll som DGF annordnade på Arenan, bra jobbat alla DGF-are! Och tack mina kompisar som var där för myset.


Ikväll har jag skrivit klart mitt hyllningstal. Det blev bra, väldigt nöjd faktiskt. Skönt att i alla fall svenskan går bra, just nu är det mycket som går dåligt. Men ja, ska bli spännande att läsa det för klassen i morgon och se vad dom tycker.. Lite nervöst också.


Förresten har min fina vän Felicia börjat blogga igen. Och hon gör det bra. Jag gillar hennes blogg och jag gillar att hon vågar använda guldfärgade byxor. Så ja, läs den. http://lundfelicia.blogg.se/


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0