en lång lång lista.

Ingen sån där lista kopierad av annan bloggare och ingen lång lista löften.
Här är bara vissa saker jag alltid kommer tänka på när jag tänker på 2011, speciella händelser, roliga saker, tråkiga saker eller bara småsaker som gjort året så pass bra. (Händelserna står inte i någon riktig ordning, bara vissa saker.)

- Jag lärde känna tjejerna i klassen bättre.

- Jag började dansa disco vilket visade sig vara det roligaste jag någonsin dansat.

- Jag var i Sälen med Jeanette, Felicia och Ewa.

- Jag fyllde 17

- Jag grät över en kille

- Jag var på Peace & Love med mina bästisar.

- Jag hade en sommarromans..

- ..Jag blev sedan besviken, ledsen men också starkare.

- Jag åkte till Danmark med tre av mina bästa vänner...

- ... Där kysstes jag med den snyggaste kille jag någonsin sett. Allvarligt talat, någonsin.

- Jag blev nära vän med Sofia Gustafsson

- Jag bestämde mig för att sluta träffa en kille jag inte trott jag skulle sluta träffa. Det var starkt av mig.

- Jag blev allt bättre vän med killarna i klassen.

- Och ja, jag har kommit hela klassen närmre!

- Fanny blev tillsammans med Andreas.

- Jag fick en bättre syn på livet.

- Jag fick starkare självkänsla.

- Hösten tillbringades på diverse fester med Matilda...

-... Och festerna slutade för det mesta med att vi sov sked hos någon av oss. Vi började kalla varandra för varandras fosterbarn.

- Min syster åkte till Australien.

- Jag och mina kompisar var på mycket roliga fester. Inlägg om det under.

- Jag kom närmre min mormor.

- Jag lyssnade på Avicii, Swedish house Maffia, Oskar Linnros, Daniel Adams-Ray, Veronica Maggio, diverse indie, Mange Makers, Justin Bieber, Skrillex, LMFAO och så vidare...
- Jag hälsade på farmor som jag inte träffar ofta. Samtidigt några kusiner. Jag och Lisa pratade om allt långt in på natten, trots att vi inte träffats på väldigt länge. Otroligt hur starka släktbanden är.
- Jag köpte allt mer 2hand.
- Klassfesten
- Jag hade en crush på Danny och såg tre spelningar med han.
- Jennys pappa öppnade en butik. (Haha, kul att det får stå med på min lista)
- Världens bästa lärare gick i pension.
-
- Jag upptäckte Nutella.
Detta vara bara några saker. Det jag kom på nu, när klockan snart är 02.30. Självklart finns mycket mer, och mycket mer bakom varje ord. Men ja, 2011 har varit ett fint år på många sätt.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0