blogg.se's mest kommenterade? Jag? hahah

emma om say walla:
du är på blogg.ses mest kommenterade! :D kanske det? annars har de hittat hit på nå annat roligt sätt :) men håller med dej om att såna där kommentarer är mindre roliga. de vill ju bara ha besökare till sin egen blogg och skiter fulständigt om det är bra eller inte med en haha. hatar såna kommentarer, speciellt om man i rubriken, klart och tydligt har skrivit att man inte mår bra.. sen får man en kommentar: hej hur är det? ^^



Hahahah vafan?! Är jag på blogg.se's mest kommenterade? Ja det är jag. Inte bara det - utan jag ligger etta!??! Jag fattar INGENTING.




Kommentarer
Denna kommentar skrev: emma

sv. hehe det är helt okej, bara roligt :) ja, men visst var den supersöt?? och liksom 30:- det är ju inget :D gillar den massor. och den kommer passa superbra till min data eftersom jag har ett sånt där skydd på den och det råkar vara musse det med haha :D

2011-12-03 @ 21:15:31
URL: http://emzaans.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0