kärleksdjungeln

(ta detta med en nypa salt hahahe)

Jag är riktig förhållandetjej jag, går från det ena tvåårsförhållandet till det andra. Men jag vet att det finns många singlar där ute i kärleksdjungeln, och jag som gillar att hjälpa er med problem i form av små guider, tips osv ska nu ge er en liten guide hur man hittar den rätta!
För att träffa någon kan man ju inte bara sitta inne och hålla tummarna för att den som levererar hem pizzan ska vara nästa haff. Istället måste du ut!

Steg 1. "Var ska jag nu söka efter den rätte/rätta? Och hur ska jag sedan gå till väga?"


Alternativ A: Nöjesfältet! Det är ett bra ställe att ragga. HUR? Vem kan egentligen motstå en replk i stil med "Får man bjuda på en åktur, snygging?" eller "Jag slår vad om att sockervadden inte ens är hälften så söt som du... Får jag bjuda på en så känner vi efter?" (kom på den själv, stolt!!). På nöjesfältet finns det massor av snygga människor, från bebisar upp till snygga milfar och filfar och allt där i mellan!


Alternativ B: På sportställena. HUR? Prova på en ny sport och håll ögonen öppna efter nytt kött - alla vet ju att människor som tränar, alltså människorna som befinner sig på sportfälten, är de snygga människorna. Tennis, golf, fotboll, gym... Här tar möjligheterna aldrig slut!! På med en snygg outfit (inspireras av bilden ovan) och ut med dig!


Alternativ C: I parken. HUR? På dagen ska du ta med dig en hund, om ni sett hundtricket förstår ni hur jag tänker. På kvällen bör du tända en brasa, kanske ha med lite musik och marshmallows för att locka till dig folk, och kanske, en framtida älskare. Se bara på bilden hur bra det gick för Caroline genom att följa dessa enkla riktlinjer!!


Alternativ D: På fEkken. En fest är ett bra ställe att ragga. Speciellt här i Falun där festerna är såå stora och det finns så mycket nytt folk hela tiden! I alla fall. HUR? Här kan man obemärkt ha lite roofies i den man spanar ins dricka, och sen har man den bokstavligt talat på fall. Nej inget sånt! Men fest i alla fall, här kan du dansa sexigt (inspireras av hur alla coola tjejer med idiomin på kinderna dansade i cozmos för tre år sen och lite shakira videos, sen har du stilen inne!) inför personen ifråga och urvalet är förhoppningsvis stort.
Steg 2. Det börjar bli seriöst. Drömprinsen/prinsessan är på fall. "Hur ska jag få personen i fråga att fortsätta falla, genom kärlekens rosa himmel, ner i min starka famn?"


(det stavas komedi, blev lite fel fnizz)
....exempel: laga middag

....exempel: Rosor på sängen

......exempel: Skriv en dikt


Steg 3: Er relation har nu uppnått P-E-R-F-E-K-T-I-O-N. "Vad händer här näst?"
Dom tre V:na...


Volvo villa och vovve!


Sådär ja. Lite kärlekstips blev det idag! Lycka till allihopa.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: JENKA

Hahaha du är bäst kla!!!!!!!! Love you <3<3

2011-08-09 @ 12:32:27
URL: http://jennylinnea.devote.se
Denna kommentar skrev: ida

grymt!

2011-08-09 @ 13:00:18
Denna kommentar skrev: Lisa

hahahaha fattar du hur jävla grymt det här var?? Du äger Klaris <3

2011-08-09 @ 15:09:01

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0