snyggdagar/fuldagar

Känner för en ny facebook profilbild, ny header osv. Hmm hoppas det blir kräftskiva på onsdag så man kan klä och sminka upp sig lite. Passar alltid på att ta massa egobilder när jag känner mig snygg. Så har jag liksom ett lager av snygg-bilder för dåliga dagar. Kolla bara här:







och sen så har vi ju dom där hemska dagarna... dagarna då inga nya headers eller profilbilder tas...




Jaja that's life i guess! (ojnej bröt just mot en proffsbloggar-regel: var alltid ALLTID snygg. sry fanz)

Kommentarer
Denna kommentar skrev: sofia

Hahaha Klara.. Varför har du inte bara en humorblogg? Du skulle seriöst bli framgångsrik. Blandar humor med allvar, typ som nu att bloggvärlden är ganska ytlig där allt ska vara perfelt. GO GIRL!



Och gärna mer flirtskola, den var GRYM!

2011-08-10 @ 00:12:58
URL: http://sofiagustafssons.blogg.se/
Denna kommentar skrev: isak

HAHAHAHA CRAZY BANANAS! "proffsbloggar-regel"... jag har ju lärt mig från dig, du är lixom min blogg-mrs-miyagi. wax on wax off



och ja klara, vårterminen börjar snart så vi måste få några nya raggningstips :)

2011-08-10 @ 19:39:45
URL: http://isaktankar.wordpress.com

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0