några vänner och god mat

Bilder från igårkväll. Vänner och mat, måste väl ändå vara livets bästa kombination? En väldigt trevlig kväll!

Ska nu göra mig klar, Johanna är på ingång! Fy tusan, vad roligt det ska bli att träffa en av mina favoriter som jag inte träffat på så länge. Vi håller tummarna för bättre väder, så förhoppningsvis kommer vi tillbringa dagen på stranden. (jag tillbringar dagen på stranden, solar badar och målar hjärtan i sanden. doppar tårna i vattnet ett tag - åh vilken härlig sommardag! Det där är en dikt Fanny skrev och läste på skolavslutningen i typ femman. Kom att tänka på den hehehe)

Ha en bra dag alla vänner och kanske ovänner, om ni nu också läser denna c0ola blogg.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0