höjdpunkter

Den sista dagen på ett långt och underbart lov. Tack sommaren för den här gången! Hösten har verkligen kommit, nu har det regnat och varit grått i flera dagar. Får se om sensommaren kommer tillbaka snart. Tänkte visa er höjdpunkterna från sommaren 2011 i alla fall. Som sagt, ett underbart lov som knappt kunde blivit bättre!

Student och skolavslutning


Jag var på Danny


Peace & Love






Alla mysiga grillkvällar




Nattliga nakenbad


Sol- och baddagar


Göteborg och hängde med Oscar


Köpenhamn!!




Leka med mormor


Kräftskiva



Det bästa med sommaren, allt jag gjort, ingenting hade varit så bra om det inte varit för mina kompisar. Mitt livs kärlekar, mina bästisar!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0