händelserikt

Dagarnas dag.
En bedövningsspruta med lång nål och sedan tre stygn på hakan. Får ta bort stygnen redan om en vecka och det var ju i alla fall positivt. Sedan jobbet då... Dag två i galenskapens land. Vi hade inget att göra, frågar chefen som funderar kort och sedan säger "Följ med mig. Ni ska bygga koja." Så nu bygger vi alltså en koja. Av itu sågade träd, tunga som f'n att släpa på. Kojan bygger vi på en totaltlerig yta, och antagligen kommer vi få som uppgift att riva den lagom till nästa vecka. Mitt jobb sliter både mentalt och fysiskt. Jaja pengar som pengar. Eller?

Nu vill jag bara sova, gonatt


johannas bild

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0