en bildberättelse om min dag

Jag åkte till Roxnäs och spanade på snygga personer. Satt i denna pose som ni ser hela dagen för att ha bra utsikt över stranden.
Fick haff! En snygg brud gick förbi och jag sade "Tjena snyggve får man bjuda på lite melon och andra godsaker?" Hon föll direkt så vi umgicks resten av dagen. Ända fram till klockan tre i alla fall, för då åkte jag hem och....
....Tog bilen på en tur. Ni ser falkblicken - lugn och fokuserad. Åkte sedan till...
...Skogen! Där kramades jag med ett träd. *kramizzz* som anna skulle sagt.

Sen åkte jag hem och åt goood mat. Ja det var min dag det. En bra sådan! Hoppas er dag också varit bra kära läsare! Förlåt för ett rAnd0m inlägg.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0