läsarstooooorm

Anonym om Videoblogg!!!!!:
kämpa på!

07 April, 17:51

BIG SISTAH om Videoblogg!!!!!:
säger du äääh hela tiden med flit eller?? hahah tardyylicious
07 April, 16:30

anonym om Videoblogg!!!!!:
Vad hes du låter....sluta drick så mycket whiskey.

http://www.thats-right.com/storage/whiskey-girl%20JD%20on%20hip.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1267513133631

Dessutom ska man verkligen göra videoblogginlägg på engelskalektionen..? 

hahahhahahhahhahahh


Shit alltså! Mitt nya videbloggande har resulterat i läsarstorm bland er fans.

Svar till kommentar 1: I will! (surviveee)
Svar till kommentar 2: Du är bara avis för att jag är känd och inte du!
Svar till kommentar 3: Dricker endast HB. Eller dricker och dricker.. Smuttar lite och sen plötsligt är jag aaaaasfull, hänger på alla, gråter, skriker, ramlar osv. Vissa kallar det fjortisfylla men vad vet jag.
Och om man ska göra videobloggar under engelskalektionen är svaret NEJ. Det ska man inte! (förebild)

Här får ni en fin bild på mig ni kan skriva ut och sätta upp i taket över sängen. Det sista ni ser innan ni somnar, det första ni ser när vi vaknar. "God naatt klaraaaa", "god morgoooon klara"!!


Kommentarer
Denna kommentar skrev: anonym

Jo, detta med karate/fjortisfylla har man ju sett på dina bilder.



Men bilden suger.....vill inte skriva ut denna bild då din hand

täcker...öhhhhh....din...öhhhhh..."Torso"!



hahahhahahhah.....lägg upp en bättre bild som jag(m fl) kan skriva ut.



Du har ju klart utskriftspotential....din poledancer!



http://www.youtube.com/watch?v=z3xpS9oJiMQ



2011-04-07 @ 22:28:02

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0