krönika

Jag har skrivit klart en krönika som jag ska skriva för en tidning. Jätte roligt att jag blev tillfrågad om att skriva den! Har varit lite nervös eftersom att det är första gången jag skriver för en tidning men nu blev jag i alla fall färdig och nöjd. Så jag ringde Kerstin som har hand om det och frågade hur många tecken lång den skulle vara, tänkte att om den är för kort så är det inga problem eftersom jag hade fler idéer på vad jag kunde skriva. Tydligen skulle den vara 1600 tecken lång. Min är 2500. Jag ska alltså korta ner texten med nästan 1000 tecken. Åh herre gud, hur ska detta sluta?! Åter till skrivandet. Hörs!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: johanna

hihi, aa;) vilken tidning ? måste ju läsa när det kommer ut ! ;)

2011-04-26 @ 19:18:15
URL: http://johannabjorkmans.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0