gårkvällens festkläder


Klänning - H&M
Skor - Scorett

Hade en rolig kväll igår som dock slutade tidigt eftersom jag var trött och ska ut ikväll och nästa helg också. Så då kände jag att jag lika gärna kunde åka hem när det var på topp så att säga. När jag kom hem åt jag glass med varma hallon och kollade på två avsnitt av entourage.
Jag kommer ladda upp fler bilder från igår, bland annat närme titt på sminkningen (wow vilken bra bloggare jag låter som!!) och bilder från förfesten och festen. Grymt! Men det kommer senare, för nu ska jag ut och gå en timme med mamma först. Ha en jätte bra lördag allihopa!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0